تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: مانع جدایی طارمی نمی شویم/ برای علی کریمی در نفت تهران آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید فطر را به همه مسلمانان از جمله ایرانی ها تبریک می گویم. برای اولین مرتبه بازیکنان ملی پوش امروز به تمرینات  اضافه شدند و همه بازیکنان را در اختیار داریم. 

وی در ادامه عنوان کرد: وضعیت قرارداد کمال کامیابی نیا هم مشخص شد و وی فصل بعد هم در پرسپولیس حضور دارد. ما تا روز چهارشنبه تمرین می کنیم و بعد راهی اوکراین می شویم تا اردویی در این کشور برگزار کنیم. این طور که از شواهد پیداست بعد از اردو هم یک بازی با استقلال در آلمان داریم. 

دربی سرخابی ها در آلمان مفید است 

برانکو در مورد اینکه بازی با استقلال قطعی شده است یانه ! بیان کرد: مسئولان در حال برنامه ریزی این بازی هستند و فاکتورها و عوامل زیادی برای برگزاری این بازی تاثیر دارند. این مسابقات برای باشگاه ها از چند جهت مهم هستند و این نوع بازیها می تواند مفید باشد. بعد از آن در سوپر جام هم باید به میدان برویم . با برگزاری بازی سوپر جام آماده رقابتهای لیگ هفدهم می شویم. این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است. 

برای علی کریمی آرزوی موفقیت در نفت تهران را می کنم 

وی درباره بازی سوپرجام  که مقابل تیم علی کریمی قرار  می گیرد ، بیان کرد: از شما می شنوم که علی کریمی سرمربی نفت تهران شده است و برای کریمی خیلی خوشحال هستم که می تواند دانش و تجربه خود را به جوانان انتقال بدهد. برایش آرزوی بهترین ها را به جزء بازی مقابل تیم ما را دارم. 

تکلیف جذب بازیکن جوان فردا مشخص می شود 

برانکو درباره عملکرد نقل و انتقالات باشگاه گفت: بله راضی هستیم و هنوز چند جای خالی برای جذب بازیکنان جوان در تیم خو د داریم  و فردا در این مورد تصمیم می گیریم. 

طارمی با اجازه باشگاه با تیمهای خارجی مذاکره می کند

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت طارمی در تمرینات اظهار کرد: وی از باشگاه اجازه گرفته که می تواند برود. در حال حاضر موضوع پیوستنش  به تیم خارجی را پیگیری می کند. به همین خاطر اجازه دارد یک بخش از تمرینات را شرکت نکند. باید منتظر باشیم تا ببینیم قبل از سفر اوکراین وضعیت وی به چه صورت می شود. وی بازیکن ما است و اکنون با اجازه باشگاه در تمرینات شرکت نمی کند. به طور حتم بحث وی برای پیوستن به باشگاه های خارجی است. طبیعی است که دلمان می خواهد وی بماند و به آینه می اندیشد و پیشنهادهای خوبی دارد. همیشه گفتیم که مانع پیشرفت بازیکنی نمی شویم و طارمی را محدود نمی کنیم. به هر حال طارمی با اجازه باشگاه با تیمهای خارجی مذاکره می کند. 

یک جای خالی برای نوراللهی داریم 

وی درباره وضعیت نوراللهی عنوان کرد: برای نوراللهی یک جای خالی داریم . نوراللهی باید وضعیت سربازی اش مشخص شود و وضعیت امید عالیشاه با نوراللهی متفاوت است و موقعیت این دو بازیکن هم با یکدیگر فرق دارد. 

قهرمانی در سوپر جام اولین هدفمان است 

برانکو تصریح کرد: برنامه خیلی سختی پیش رو داریم  و هدفمان کسب حداکثر قهرمانی ها در رقابت های مختلف است. به هر حال می خواهیم با تمام توان در همه مسابقات ظاهر شویم و اولین هدف قهرمانی در سوپر جام است. سپس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را در نظر داریم. 

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه کی روش برای تیم ملی تصریح کرد:  سال قبل  لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را با 13 بازیکن دنبال کردیم و به نتایج خوبی دست یافتیم و این بار هم مشکلی با برنامه های کی روش نداریم. 

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون مثل اسپانیا و آلمان است که پرسپولیس مثل بارسلونا باشد، عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا که این مسئله را آنالیز نکردم.

ترسی از رقبای آسیایی خود نداریم 

برانکو در مورد حریفان قدرتمند پرسپولیس در آسیا، گفت: این مسئله من را نگران نمی‌کند چون این یک مسئله عادی است. الاهلی عربستان یک مربی جوان را آوردند که تجربه خوب بازی بین‌المللی و بازی در تیم ملی اوکراین را دارد. او جزو نسل طلایی فوتبال اوکراین بود که در کنار شوچنکو بازی می‌کرد. این یک تقویت خوب برای این تیم بوده است. عربستان مقررات خود را تغییر داده است. آنها از این پس می‌توانند از 6 بازیکن خارجی استفاده کنند و هزینه‌ زیادی کردند. ما از این مسئله ترس نداریم اما کار سخت است.

 الاهلی و الهلال جزء باثبات ترین تیم های عربستانی هستند 

وی در مورد گِلایه علی اکبر طاهری از مسئولان فدراسیون و اینکه به پرسپولیس کمک نمی‌کنند، عنوان کرد: تیم‌های عربستانی این امکان را دارند و خرج زیادی می‌کنند. الاهلی تنها ضعفی که داشت عدم کسب نتیجه در بازی‌های داخلی بود. آنها از الهلال بهتر هستند. الاهلی در کنار الهلال با ثبات‌ترین تیم 5 سال اخیر عربستان بوده است. از لحاظ مالی شرایط خوبی دارند. الاهلی، النصر، الهلال و الاتحاد چهار تیم قدرتمند عربستان هستند.

خطر مصدومیت برای بازیکنان همیشه وجود دارد

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی با استقلال نگران مصدومیت بازیکنان تیم خود نیست، گفت: این خطر همیشه وجود دارد و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. این خطر بالقوه است.  به همین خاطر می‌گویم مهمترین مسئله این است که همه بازیکنان ما سالم هستند.

در مورد جذب بازیکن خارجی تصمیم نگرفتیم 

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی جذب می‌کنند، تصریح کرد: این مسئله را در آینده باید ببینیم. اندکی صبر کنید. ابتدا باید وضعیت بازیکنان خودمان مشخص شود و سپس در این مورد تصمیم بگیریم.

شاید پریاموف و پل یانسکی را بازگردانیم 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا باز هم از اکراین بازیکن جدیدی جذب می‌کنند، گفت:‌ شاید پریاموف و پل یانسکی را بازگرداندیم!

انتخاب جایگزین برای طارمی سخت است 

برانکو در مورد اینکه در برخی پست‌ها پرسپولیس با کمبود بازیکن روبرو است، اظهار داشت:‌ اگر مهدی طارمی که 2 سال آقای گل فوتبال ایران بوده،‌ الان آقای گل آسیا است و فکر کنم آقای گل تیم ملی هم بوده از تیم برود پر کردن جای خالی‌اش راحت نخواهد بود اما باید شرایط او را درک کنیم، چرا که او می‌خواهد وضعیت خود را در خارج از کشور دنبال کند. او اجازه مذاکره دارد و اگر شرایط خوب نبود آن وقت باز می‌گردد.

روش بازی را تغییر می دهم 

وی در مورد وضعیت محسن مسلمان و اینکه پست او شبیه به سیامک نعمتی است، تصریح کرد:‌ اگر لازم شد شاید روش بازی تیم را تغییر دهیم.

شباهت اسدی به عبدالرحمن جالب توجه  است 

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان تستی و اینکه یک بازیکن که به عمر عبدالرحمن شباهت دارد در تمرینات حضور دارد، گفت:‌ او بازیکن جالب توجهی‌ است باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بیرانوند هم همانند طارمی اجازه رفتن دارد 

وی در مورد بحث ترانسفر علیرضا بیرانوند به باشگاه فنر باغچه‌، اظهار داشت: همان حر‌ف‌هایی که در مورد طارمی بیان کردم برای بیرانوند کپی کنید. فنرباغچه جزو 20 تیم خوب دنیا است باشگاه از پیشرفت بازیکنان خوشحال می‌شود.

اطلاعی درباره انتقال رضاییان به استقلال ندارم 

برانکو در پاسخ به سوالی در مورد مطرح شدن نام رامین رضائیان به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال، اظهار داشت:‌ این مسئله بین استقلال و رضائیان است و اطلاعی در این مورد ندارم.

لیست نهایی بازیکنان را شنبه اعلام می کنیم 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه نفراتی تیم را در اردوی اوکراین همراهی می‌کنند، تصریح کرد:‌ همه بازیکنانی که داریم همراه تیم می‌آیند. شنبه لیست نهایی را برای اردو ارائه می‌دهیم و در اوکراین هم بازی دوستانه خواهیم داشت. مسابقات ما مشخص نیست مقابل کدام حریفان است. تاریخ دقیق بازی با استقلال مشخص نیست اما 3 بازی دوستانه در اکراین خواهیم داشت.

سروش رفیعی پیشنهاد خوبی از قطر دریافت کرد 

وی در مورد اینکه سروش رفیعی به الخور رفت و آیا می‌شد کاری کرد که او در تیم بماند، گفت: در قطر شرایط خوبی به سروش پیشنهاد شده که در ایران این شرایط نبود. او به من گفت برای مذاکره می‌روم و من توافق خاصی نکردم بلکه گفتم تو حرفه‌ای هستی و باید خودت تصمیم بگیری که در نهایت این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: مانع جدایی طارمی نمی شویم/ برای علی کریمی در نفت تهران آرزوی موفقیت می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..