تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپه کوئنزه، حریف بارسلونا در جام خوان گامپر

کد خبر: ۵۵۷۰۹۷

۱۰۵  بازدید

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که امسال در جام خوان گامپر به مصاف تیم برزیلی چاپه کوئنزه خواهد رفت.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا اعلام کرد که امسال در جام خوان گامپر به مصاف تیم برزیلی چاپه کوئنزه خواهد رفت.

 آبی و اناری ها هر سال برای یادبود موسس باشگاه بارسلونا یک دیدار دوستانه برگزار می کنند و امسال قرعه به نام تیم برزیلی چاپه کوئنزه افتاد؛ باشگاهی که سقوط هواپیمایش در سفر به کلمبیا، باعث کشته شدن بیشتر بازیکنان و کادر فنی شد.

این تیم که به فینال رقابت های سودآمریکانا رسیده بود، برای برگزاری دیدار رفت فینال راهی کلمبیا شده بود که هواپیما دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

چاپه کوئنزه، حریف بارسلونا در جام خوان گامپر

پس از این اتفاق، بسیاری از باشگاه ها از سراسر دنیا برای کمک به این تیم ابراز آمادگی کردند؛ هرچند مدتی بعد مسئولان این باشگاه اعلام کردند که تنها بارسلونا به قولش عمل کرده است.

اکنون هم باشگاه کاتالانی با انتخاب چاپه کوئنزه به عنوان حریفش در دیدار مقابل خوان گامپر، قدم دیگری در بازگشتن این تیم به شرایط عادی برداشت. دیدار دو تیم روز 7 آگوست ( 16 مرداد) برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپه کوئنزه، حریف بارسلونا در جام خوان گامپر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..