کشف اسکلت پای دایناسورهای زمینی در سیاره سرخ+ تصاویر

به گزارش  خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، در جدیدترین تصاویر ارسالی از مریخ نورد کنجکاوی که به تازگی به زمین ارسال شده است در میان تکه سنگ ها و صخره ها بقایایی از  اجسامی شبیه به اسکلت پای دایناسور های زمینی مشاهده می شود، همچنین چندی پیش نیز تصاویری از یک بنای دایره ای شکل با سنگ هایی هم گون و منظم به زمین ارسال شد که فرضیه ساخت توسط موجودات هوشمند را مطرح کرد.

کشف پای اسکلت دایناسورها در سیاره سرخ+ تصاویر
 مریخ نورد کنجکاوی از سال 2009 در حال بررسی سطح سیاره مریخ است و تا به حال تصاویر ارزشمندی از سطح سیاره به همراه بررسی عناصر تشکیل دهنده خاک و اتمسفر این سیاره به زمین ارسال کرده است.
از جمله ویژگی های فنی مریخ نورد کنجکاوی نصب هفده دوربین بر روی آن است، این جستجوگر حدود 900 کیلوگرم وزن دارد و با سرعت 3.8 دهم سانتی متر بر ثانیه حرکت می کند.

کشف پای اسکلت دایناسورها در سیاره سرخ+ تصاویر
جستجوگران موجودات فضایی معتقدند کشف این اجسام شبیه به فسیل دایناسورها در کنار یافت آن شکل دایره ای از سنگ ها نشان دهنده وجود یک تمدن کهن فرازمینی در سیاره مریخ است.

برخی کارشناسان اظهار می کنند یک اتفاق باعث نابودی حیات فرازمینی در سیاره مریخ شده است، همچنین گروهی دیگر از کارشناسان شباهت هایی بین شکل دایره ای منظم در مریخ و بنای باستانی استون هنج در کشور انگستان شناسایی کرده اند.

کشف پای اسکلت دایناسورها در سیاره سرخ+ تصاویر

در عین حال محققان ناسا معتقدند بیشتر این تصاویر نوعی خطای بصری است اما در عین حال از ارائه توضیحات قابل قبول و قطعی در خصوص این اجسام عجیب و ناشناخته خودداری می کنند.

گروه های طرفدار فرضیه های موجودات فضایی اظهار می کنند برخی از کشورها و سازمان های فضایی در خصوص موجودات فضایی دارای اطلاعاتی هستند اما این موضوع را به مردم جهان اعلام نمی کنند.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف اسکلت پای دایناسورهای زمینی در سیاره سرخ+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.