تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزشمار جام جهانی روسیه +عکس

روزشمار جام جهانی روسیه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی 2018 روسیه رویدادی است که زندگی مردم و بویژه فوتبال دوستان روسی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در این راستا علاوه بر دولت، شهرداری های شهرهای مختلف روسیه که میزبان این مسابقات خواهند بود، فعالیت‌های گسترده ای را جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات آغاز کرده‌اند که این امر خود به خود چهره شهرها را در آستانه برگزاری این رویداد ورزشی تغییر داده است.

 ساعت روز شمار آغاز جام جهانی روسیه 

 از جمله این اقدامات نصب ساعت روز شمار آغاز جام جهانی روسیه در ۱۱ شهر میزبان این مسابقات است که همگی با ساعت اصلی که در میدان سرخ مسکو نصب شده است، هماهنگ هستند. این ساعت دقیقا ۱۰۰۰ روز قبل از آغاز جام جهانی در مراسمی با حضور مقامات دولتی روسیه و نیز ستارگان سابق دنیای فوتبال نصب شد و تعداد دقیق روز، ساعت، دقیقه و ثانیه تا آغاز جام جهانی روسیه در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ را نمایش می دهد.

 همچنین در سراسر شهر مسکو و دیگر شهرهای روسیه مجسمه «زابیواکا» نمای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کنار فعالیت‌هایی چون تزئین قطارهای مترو، اتوبوسها و تبلیغات وسیع در سطح شهرها درباره جام جهانی به چشم می‌خورد که اشتیاق مردم روسیه برای پذیرایی از بزرگترین رقابت فوتبالی در سطح جهان را نشان می‌دهد.

 در تصویر زیر روزشمار شروع جام جهانی 2018 روسیه را مشاهده می‌کنید.

 روزشمار جام جهانی روسیه +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزشمار جام جهانی روسیه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..