تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوش مصنوعی زاکربرگ که زندگی‌اش را اداره می کند +فیلم

هوش مصنوعی زاکربرگ که زندگی‌اش را اداره می کند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارک زاکربرگ مالک و موسس شبکه فیس بوک هوش مصنوعی را طراحی کرده است که می تواند تمام زندگی‌اش را اداره کند، نام این هوش مصنوعی جارویس است. این هوش مصنوعی هر روز صبح کارهای روزانه زاکربرگ را برایش یادآوری می کند و حتی دمای اتاق و درجه تنظیم سیستم خنک کننده نیز به وی یادآور می شود.

زاکربرگ در خصوص این هوش مصنوعی می گوید: اوایل سال جاری شروع به ساخت هوش مصنوعی ساده ای کردم که در کارهای خانه کمک کند و از طریق اپلیکیشنی که ساختم با جارویس صحبت می کنم که از هوش مصنوعی برای فهمیدن منظور من استفاده میکند تا بداند چه کار کند.

هوش مصنوعی ساخته زاکربرگ نشان می دهد در خانه چه اتفاقاتی می افتد، لباس‌ها و حتی صبحانه‌اش را آماده می کند، برایش موزیک پخش کرده و کنفرانس ویدئویی ترتیب می دهد، افراد پشت درب خانه را تشخیص داده و به طور اتوماتیک به آنها اجازه ورود می دهد.

زاکربرگ می گوید: حتی اگر نخواهم صحبت کنم می توانم از طریق ربات پیام رسانی به این هوشی مصنوعی پیام بدهم.

زاکربرگ در تبلیغ این هوش مصنوعی گفته است که ایده های بیشتری دارد و تلاش می کند آنها را بنویسد و بسازد.

در این فیلم می توانید تبلیغ هوش مصنوعی ساخت مارک زاکربرگ با نقش آفرینی خودش را ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوش مصنوعی زاکربرگ که زندگی‌اش را اداره می کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..