تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فیلم کودک اصفهان با محوریت مل مل برگزار می‌گردد

مل مل ستاره درخشان جشنواره فیلم کودک اصفهانبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما؛ محمود سلامیان تهیه‌کننده و کارگردان مل مل گفت: ویژه برنامه مل مل در ایام جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اصفهان به صورت اجرای زنده از دو نقطه مرکز صدا و سیمای اصفهان و همچنین محل برگزرای جشنواره به روی آنتن شبکه کودک سیما خواهد رفت.

وی افزود: مل مل در این ویژه برنامه به موضوعاتی همچون سینمای کودک، معرفی فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره و حواشی جذاب جشنواره می‌پردازد و با میهمانانی همچون بازیگران کودک و نوجوان شرکت‌کننده در جشنواره و چهره‌های پیشکسوت سینمای کودک به گفتگو خواهد پرداخت.

سلامیان تأکید کرد: خانم گلی (فاطمه امینی) به همراه امیر عباس خلیلی مجریانی هستند که مل مل را در این ویژه برنامه در شهر اصفهان همراهی می‌کنند.

گفتنی است؛ سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان از تاریخ نهم تا پانزدهم تیر ماه در شهر اصفهان برگزار می‌گردد و به همین مناسبت مل مل که یکی از محبو‌ب‌ترین عروسک‌های تلویزیونی کودکان در سال‌های اخیر می‌باشد؛ در ایام جشنواره هر روز به صورت زنده از ساعت 16 الی 17 میهمان خانه‌های کودکان ایرانی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فیلم کودک اصفهان با محوریت مل مل برگزار می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..