تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی شهید حقانی در مستند «روایتی از یک روحانی شهید» در شبکه افق

زندگی شهید حقانی در مستند «روایتی از یک روحانی شهید» در شبکه افقبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام شهید غلامحسین حقانی یکی از شهدای فاجعه 7 تیر و بمب‌گذاری منافقان در دفتر حزب جمهوری اسلامی است که به همراه شهید بهشتی و یاران باوفایش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او از جمله افرادی بود که در جریان نهضت اسلامی بارها و بارها دستگیر و مورد شکنجه‌های فراوان قرار گرفت و بعد از انقلاب به فرمان امام(ره) برای سامان بخشی به مشکلات مردم هرمزگان راهی بندرعباس شد.

با توجه به اینکه حقانی خدمات شایسته و فراوانی در این استان داشت از طرف مردم بندرعباس به نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده شد و عضو قوه مقننه شد.

عضویت در گروه پنج نفره تصمیم‌گیری بالاترین سازمان تبلیغاتی کشور و دبیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دیگر مسئولیت‌هایی بود که به وی محول شد همچنین در کلاس‌های ایدئولوژی و سیاسی حزب جمهوری اسلامی دانشکده تربیت معلم زندان اوین مشغول به کار شد.

سرانجام در هفتم تیرماه سال 1360، حجت‌الاسلام حقانی و دیگر یاران بهشتی، در بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی و به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

مستند «روایتی از یک روحانی شهید» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی داوود احمدی درباره او، مبارزات و عقاید این شهید راه حق است؛ عکس شهید حقانی که یکی از 72 شهید جریان بمب‌گذاری 7 تیر حزب جمهوری اسلامی است محوریت فیلم مستند قرار گرفته و به طور مختصر به زندگی و فعالیت‌های او در طول پیروزی انقلاب و پس از آن پرداخته می‌شود.

این مستند چهارشنبه 7 تیرماه در سالروز شهادت آن مرد بزرگ، ساعت 18:00 از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی شهید حقانی در مستند «روایتی از یک روحانی شهید» در شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..