تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراشه‌ Kirin 970 با معماری ۱۰ نانومتری معرفی می‌شود

شرکت های‌سیلیکون که از زیر مجموعه‌های هواوی به شمار می‌رود، قصد دارد تراشه‌ی ۱۰ نانومتری کرین ۹۷۰ را با پردازنده‌ی گرافیکی پیشرفته و همکاری شرکت TSMC در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی معرفی کند.

شایعات زیادی در مورد تراشه‌ی کرین ۹۷۰ منتشر شده است؛ تراشه‌ای که قرار است مغز متفکر گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی هواوی و آنر باشد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط تحلیل‌گر صنعتی، پن جیوتانگ (Pan Jiutang)، این تراشه قرار است با همکاری شرکت TSMC و معماری ۱۰ نانومتری ساخته شود. به‌علاوه این تراشه یک پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) پیشرفته خواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

چند ماه پیش هم شایعاتی مبنی بر پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه منتشر شده بود. ظاهرا این تراشه قرار است از معماری جدیدی با نام ARM Heimdallr استفاده کند؛ این معماری قدرت پردازش گرافیکی زیاد و مصرف انرژی کمی را در اختیار کرین ۹۷۰ قرار می‌دهد. طبق گفته جیوتانگ، اولین دستگاهی که از این تراشه استفاده می‌کند، گوشی هواوی میت ۱۰ (Mate 10) خواهد بود. طبق سنت هر سال، گوشی‌های پرچم‌دار سری میت، اولین دستگاه‌هایی است که از تراشه‌های جدید هواوی استفاده می‌کند.

کرین ۹۷۰

هواوی میت ۱۰ نمایشگری بدون حاشیه و چهار دوربین خواهد داشت 

هواوی میت ۱۰ اواخر تابستان امسال معرفی و از پاییز وارد بازار می‌شود؛ این دقیقا همان زمانی است که تراشه‌ی کرین ۹۷۰ رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی و بدون حاشیه، چهار دوربین و اندروید نسخه‌ی ۷.۱ استفاده می‌کند. در ضمن، میت ۱۰ جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که حسگر تشخیص اثرانگشت آن، در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

نظر شما در مورد این تراشه و گوشی میت ۱۰ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراشه‌ Kirin 970 با معماری ۱۰ نانومتری معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..