تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام 131 تن کالای فاقد مجوزهای مصرف توسط مدیریت اموال تملیکی استان هرمزگان

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از انهدام 131 تن انواع میوه، لیمو خشک و عدس فاقد مجوزهای مصرف در این استان خبر داد .

به گزارش شما نیوز: مهدی فتحی با اعلام این خبر افزود : 131 تن انواع میوه، لیمو خشک و عدس با حضور مسئولین ذیربط و با همکاری سازمان بازیافت بندر عباس منهدم شد.
مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان در ادامه افزود :  ارزش کالاهای انهدامی بالغ بر 7 میلیارد و 143  میلیون ریال بوده است که در راستای حفظ سلامت جامعه، توسط سازمان اموال تملیکی منهدم گردید و خاطر نشان کرد نقش سازمان اموال تملیکی در انهدام کالاهای خارجی که فاقد استاندارد و مجوزهای بهداشتی هستند برای حفظ سلامت مصرف کنندگان ،  حائز اهمیت است .

منبع: روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام 131 تن کالای فاقد مجوزهای مصرف توسط مدیریت اموال تملیکی استان هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..