تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ تمام عیار در پست های حساس استقلال

رقابت بازیکنان استقلال برای سه پست ترکیب اصلی این تیم از جذاب ترین اتفاقات تمرین آبی ها در روزهای گذشته است.

روز نو :

علیرضا منصوریان در پنجمین فصل سرمربی گری خود در لیگ برتر احتمالا باز هم تیم خود را با روش همیشگی روانه بازی های لیگ برتر خواهد کرد. استقلال لیگ هفدهم مانند همه ی تیم های منصوریان از سه ستون در داخل زمین تشکیل خواهد شد و بقیه بازیکنان نیز به صورت چرخشی در ترکیب قرار می گیرند تا در روزهای سخت دست منصوریان از بازیکنان آماده خالی نباشد و البته تمامی بازیکنان رختکن نیز در کنار یکدیگر با تجربه شده و پیشرفت کنند.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بازیکنان استقلال در تمرینات این تیم با انگیزه های دو چندانی در سال منتهی به جام جهانی تمرینات خود را پیگیری کنند. بازیکنانی که تلاش می کنند تا سهم خود در سیستم چرخشی منصوریان را افزایش دهند تا تعداد بازی های بیشتری در زمین مسابقه قرار بگیرند.

جنگ تجربه و جوانی برای خط دفاع

منتظری ستون استقلال در خط دفاعی است و مانند رابسون در فصل گذشته در اکثریت دیدارها در زمین مسابقه قرار می گیرد. پادوانی و حسینی جوان برای حضور در کنار این بازیکن رقابت نزدیکی دارند. پادوانی در جنگ های هوایی استاد است و حسینی در زمین در نبردهای یک در برابر یک عملکرد خوبی دارد. مدافع برزیلی با 34 سال سن تجربه ی بالایی دارد و البته حسینی نیز با انگیزه های خود قصد کناره گیری از این نبرد را ندارد. این دو بازیکن از آماده ترین بازیکنان حال حاضر تمرین استقلال هستند که در روزهای گذشته تلاش زیادی برای جلب نظر منصوریان داشتند.

3مدعی برای حضور در کنار ابراهیمی

فرشید باقری، امید نورافکن و روزبه چشمی سه بازیکنی هستند که برای حضور در ترکیب اصلی استقلال در کنار ابراهیمی تلاش می کنند. هر چند در هفته های ابتدایی لیگ با توجه به مصدومیت ابراهیمی و البته حضور نورافکن در مسابقات مقدماتی المپیک به نظر می رسد زوج باقری و چشمی در ترکیب اصلی قرار بگیرند اما با بازگشت امیدهای استقلال، رقابت سنگینی میان این سه بازیکن شکل خواهد گرفت. در دیدارهای درون تیمی روزهای گذشته نمایش هر سه بازیکن با تعریف و تمجید منصوریان و دیگر اعضای کادرفنی همراه بود و مطمئنا با شروع بازی های دوستانه این نبردها جذاب تر خواهد شد.

رقابت کاکوها برای پست شماره 10

فرشید اسماعیلی در لیگ شانزدهم پیشرفت چشمگیری داشت و هر چه به پایان فصل نزدیک شدیم، عملکرد این بازیکن بهتر از گذشته شد. اسماعیلی در نیم فصل دوم از بهترین های استقلال بود اما حالا باید با گران ترین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات یعنی داریوش شجاعیان رقابت کند. اسماعیلی و شجاعیان البته به دلیل همشهری بودن رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند اما در زمین مسابقه رقابت تنگاتنگی برای حضور در ترکیب اصلی از خود نشان می دهند. تکل های جدی، تقابل های فیزیکی و البته دقت در پاس های آخر باعث شده تا هر دو بازیکن این روزها از آماده ترین های تمرین استقلال باشند.

استقلال در دو سمت دفاع و خط حمله و البته مهاجم نوک نیز حداقل دو بازیکن با کیفیت در اختیار دارد اما در این پست ها انتخاب اول منصوریان برای لیگ هفدهم قابل پیش بینی است و فرم بازیکنان و عملکرد آنها در طول فصل می تواند منتج به تغییر اولویت های سرمربی استقلال شود.

 ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ تمام عیار در پست های حساس استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..