تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف محموله ۳ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران:

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی قاچاق کمپوت خارجی در استان لرستان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار محمد قنبری درجمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله کمپوت قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان ازنا کشف شد.

وی افزود: در پی خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی ازنا- شازند نیروها در محل مستقر و خودرو مورد نظر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل بار انواع کمپوت خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی است که متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

وی از کشف احشام مسروقه و دستگیری دو سارق در خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی 15 رأس گوسفند سرقتی کشف و دو سارق دستگیر شد.

سردار قنبری تصریح کرد: در پی مراجعه حضوری یک نفر از روستاهای اطراف خرم‌آباد و اعلام اینکه 15 رأس گوسفند از وی به سرقت رفته است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی خرم‌آباد قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه کاکا شرف توانستند با تلاش فراوان و اقدامات پلیسی دو سارق حرفه‌ای را دستگیر و به سرقت 15 رأس گوسفند اعتراف کردند که سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/z




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف محموله ۳ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..