تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رييس جمهور به استان گيلان سفر مي كند

معاون اول رييس جمهور براي بازديد و افتتاح چند طرح و پروژه ي عمراني و صنعتي در استان گيلان، بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) به اين استان سفر خواهد كرد.

دكتر اسحاق جهانگيري در اين سفر دو روزه قرار است از راه آهن قزوين ـ رشت بازديد و سپس با حضور در منطقه ي آزاد انزلي از  چند طرح بازديد و يك واحد صنعتي را مورد بهره برداري قرار دهد.
افتتاح يك پروژه در صومعه سرا و حضور در جلسه ي شوراي اداري استان با رويكرد اقتصاد مقاومتي از ديگر برنامه هاي دكتر جهانگيري در اين سفر خواهد بود.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رييس جمهور به استان گيلان سفر مي كند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..