تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب واشنگتن از خروج لز مذاکرات سازش

وزارت خارجه آمریکا خارج شدن از مذاکرات سازش میان فلسطین و اسرائیل را به بهانه ناخشنودی محمود عباس از جارد کوشنر را رد کرد.

صراط: وزارت خارجه آمریکا گزارشات منتشر شده مبنی بر ناموفق بودن دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد «دونالد ترامپ» رنیس جمهور آمریکا و تمایل ترامپ برای خارج شدن از مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل را تکذیب کرد.

به گزارش فارس،  «هثر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعات پایانی روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای مجددا تاکید کرد ترامپ، به دست آوردن صلح در خاورمیانه را «یکی از اولویت‌های خود» قرار داده و ناخشنودی عباس از دیدار با کوشنر را اشتباه خواند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» نوئرت گفت: «دولت ترامپ می‌داند این (حصول توافق سازش فلسطین-اسرائیل) قراردادی نیست که یک‌شبه به دست بیاید. صلح در یک دیدار یا یک سفر حاصل نمی‌شود.»

وی درباره جو سنگین دیدار عباس و کوشنر نیز توضیح داد: «تعجبی ندارد که برخی از جلسات و مکالمات، کمی سخت‌تر از بقیه باشد. برخی نیز چالش برانگیزتر است. خود رئیس جمهور نیز گفته بود که این فرایند آسان نخواهد بود و دو طرف باید برای به دست آوردن توافق صلح‌آمیز، از خود گذشتگی کنند.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود: «اما ما به هیچ روش و هیچ شکلی از این امر (مذاکرات صلح خاورمیانه) خارج نمی‌شویم زیرا یکی از اولویت‌های ماست.»

پیشتر گفته می‌شد جلسه مذاکره عباس و کوشنر در «رام‌الله» به خاطر درخواست کاخ سفید مبنی بر لزوم قطع شدن حمایت‌های مالی تشکیلات خودگردان از زندانیان فلسطینی و خانواده‌های آنها به خوبی پیش نرفته و با عصبانیت ابومازن پایان یافت.

عباس و مشاورانش با این اعتقاد که آمریکا با این رفتار، از رژیم صهیونیستی جانبداری کرده، درخواست کوشنر را نپذیرفتند.

پس از آن، روزنامه «الحیات» نوشته بود که دولت ترامپ نیز به اندازه عباس بعد از جلسه ناموفق با کوشنر، عصبانی است و مشغول بررسی خارج شدن از فرایند سازش فلسطین و اسرائیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب واشنگتن از خروج لز مذاکرات سازش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..