تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کلاس پرورش زالو برای اولین بار در استان لرستان

به منظور توسعه اشتغال و تولید در لرستان، دوره آموزشی پرورش زالو نخستین بار در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان، مدیر کل شیلات لرستان با اعلام این خبر، پرورش زالو را فعالیتی پرسود عنوان کرد و افزود: با مطالعات صورت گرفته مشخص شده است استان لرستان قابلیت و ظرفیت پرورش انواع زالو را داراست.
کیارش بیرانوند از انتخاب لرستان به عنوان منطقه پایلوت کشوری پرورش زالو خبر داد و تصریح کرد: پرورش زالو در لرستان می تواند شغل های زیادی ایجاد کند.
وی همچنین از اختصاص تسهیلات ویژه پرورش زالو به متقاضیان استان خبر داد و با بیان اینکه سه شرکت تولید زالو و یک شرکت ترویجی در لرستان در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند، گفت: برخی  شرکت‌ها برای خرید تضمینی زالو اعلام آمادگی کرده اند که در صورت اشتغال متقاضیان در حوزه تولید زالو، می توانند محصولات خود را به این شرکت ها ارائه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کلاس پرورش زالو برای اولین بار در استان لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..