تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت قاچاقچی پوشاک به پرداخت جریمه نقدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد :

قاچاقچی پوشاک در محور جهرم -لار به پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محکومیت قاچاقچی پوشاک به پرداخت جریمه نقدیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران در ایست و بازرسی محور لار – جهرم مقادیری پوشاک قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در اتوبوس مسافربری جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: با انتقال پوشاک قاچاق به سازمان اموال تملیکی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مبشری افزود: در تحقیقات صورت گرفته و با توجه به اسناد و مدارک تخلف راننده اتوبوس مشخص و وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۳۵۰ میلیون ریال و ضبط محموله کشف شده محکوم شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت قاچاقچی پوشاک به پرداخت جریمه نقدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..