تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی لامبورگینی اوراکان تاکسی می‌شود!

 یک دستگاه لامبورگینی اوراکان تبدیل به یکی از سریع‌ترین و قوی‌ترین خودروهایی شده است که توانسته مجوز تاکسی در انگلستان دریافت کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از  خبرخودرو، این خودرو که مجوز آن توسط شورای شهر لینکلن برای شرکت تاکسیرانی Handsome Cabs صادر شده، هم اکنون در اختیار شهروندان این شهر می‌باشد.

وقتی لامبورگینی اوراکان تاکسی می‌شود! یک عضو شورای شهر در مصاحبه‌ای با نشریه سان گفته که اوراکان یک تاکسی بسیار متفاوت در شهر خواهد بود.

" کمیته ما یک درخواست عجیب از شرکت Handsome Cabs مبنی بر ارائه مجوز به لامبورگینی اوراکان آن‌ها به عنوان یک تاکسی خصوصی خاص برای استفاده‌های محدود دریافت کرده بود و ما با این موضوع موافقت کردیم.

اوراکان بدون شک خودرویی فوق العاده است و بدون شک توجه همه را در خیابان‌های لینکلن به خود جلب خواهد کرد."

در حالی که نمی‌توان انتظار داشت لامبورگینی‌ها بتوانند جای تاکسی‌های مشکی معروف بریتانیا را بگیرند، این نکته که هر کسی بتواند به عنوان مسافر سوار اوراکان شود بسیار خوب می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی لامبورگینی اوراکان تاکسی می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..