تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل برای ارتقای درک سیری از فرهنگ عامه فردی خبره را استخدام می کند

اپل به دنبال کسی می گردد که بتواند نقش یک دستیار شخصی را برای دستیار هوشمندش «سیری» ایفا کند. مطابق آگهی استخدامی که به تازگی منتشر شده، اپل خواستار به خدمت گرفتن کسی است که برای افزایش اطلاعات سیری در حوزه هایی که چیزی درباره شان نمی داند، با تیم های طراحی و مهندسی کمپانی همکاری کند.

اپل از این سمت شغلی با عنوان «Event Maven» یاد کرده و به روز بودن در زمینه فرهنگ عامه را از شرایط استخدام برای آن دانسته است. البته برای آنکه دستیار سیری باشید به شرایط دیگری هم نیازمندید؛ از جمله داشتن مدرک کارشناسی یا تجربه کاری که معادل این مدرک باشد.

اپل از این سمت شغلی با عنوان «Event Maven» یاد کرده است

استخدام در این سمت شغلی به این آسانی ها که فکرش را می کنید نیست. اپل به شخصی احتیاج دارد که به پروژه های نرم افزاری در مقیاس بزرگ و معماری سیستم آشنا بوده و به زبان های کدنویسی همچون پایتون، رابی یا بش هم تسلط اندکی داشته باشد.

اگر چه وقت گذرانی با سیری به نظر کار سرگرم کننده ای می آيد، اما اپل برای این کار به دنبال فرد خبره ای است که بتواند اطلاعات سیری را به میزان زیادی افزایش بدهد تا این دستیار هوشمند بتواند هنگام عرضه اسپیکر هوشمند هوم پاد، نخستین دیوایس سیری محور کمپانی عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

اسپیکر هوشمند اپل قرار است که تمرکز بسیار زیادی بر موزیک داشته باشد، به همین خاطر ضروریست که اطلاعات سیری در مورد راک و سبک های دیگر بسیار بالا باشد. از دیگر شرایط لازم برای آنکه دستیار سیری شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به روز بودن با جستجو در مدیا و سطح وب و یافتن رویدادهایی که سیری از آن ها با خبر نیست همکاری با تیم آنالیز برای شناسایی رویدادهایی که اپل آن ها را از دست داده است همکاری با تیم تضمین کیفیت برای تعریف رویدادهایی که سیری باید از آن ها مطلع باشد همکاری با تیم مهندسی و طراحی اپل برای اطمینان از این که سیری رویدادهای فرهنگی و مهم را از دست نداده و تمام شان را پوشش می دهد.

اگر فکر می کنید که واجد شرایط استخدام هستید و می توانید دستیار خوبی برای سیری باشید، می توانید همین حالا روی لینک منبع کلیک کرده و رزومه تان را برای اپل ارسال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل برای ارتقای درک سیری از فرهنگ عامه فردی خبره را استخدام می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..