تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به کارآمدی منتخبان مهم‌ترین اصل در انتخابات نظام پزشکی

مصلحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توجه به کارآمدی منتخبان مهم‌ترین اصل در انتخابات نظام پزشکیمحسن مصلحی دبیر شورای عالی نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخابات پیش روی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: مطالبه گری جامعه پزشکی از سازمان نظام پزشکی  به توقع آنان برای اظهار وجود و واکنش رسانه‌ای و اجتماعی سازمان نظام پزشکی در موارد خاص معطوف می‌شود.

وی افزود: امیدوارم با تشکیل هیأت مدیره‌های کارآمدتر و پیرو آن تشکیل مجمع عمومی با کیفیت بالاتر شاهد انتخابات اعضای شورای عالی حرفه ای‌تر و نیز رئیس کلی با قابلیت‌های مورد نیاز شرایط فعلی باشیم.

مصلحی با اشاره به اینکه باید نسبت به آسیب شناسی منطقی و کارشناسانه وضعیت موجود اقدام شود، ادامه داد: باید با ارائه برنامه عملیاتی مناسب برای برون رفت از وضعیت موجود و تعالی حوزه سلامت و  ارتقاء همه جانبه وضعیت جامعه پزشکی گام برداریم.

دبیر شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به تشویق و ترغیب پزشکانی که دغدغه و توانایی پیگیری مشکلات حوزه سلامت و مطالبات جامعه پزشکی را دارند، تصریح کرد: یکی از نواقص عمده و دلایل عدم توفیق در تشکیل نهاد‌های مؤثر و کارآمد در سازمان نظام پزشکی این است که تعداد زیادی از همکاران توانمند و خوش فکر به دلایل مختلف حاضر به حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا نیستند که باید برای این نقیصه چاره‌ای جدی اندیشید.

مصلحی اظهار کرد: این مفهوم باید تبیین شود که ابتدا هریک از اعضاء در درجه اول نماینده تمامی آحاد جامعه پزشکی بوده و سپس وجود یک هم رشته‌ای با کارآمدی کمتر به قطع و یقین برای اعضای هم گروه فواید بسیار پائین تری از یک غیر هم رشته‌ای کارآمد را به دنبال خواهد داشت.

به گفته وی باید افرادی وارد سازمان نظام پزشکی شوند که جهت سازندگی و رفع مشکلات موجود گام برداشته و برنامه های خود را پیش از ورود به این سازمان عملیاتی کنند.

دبیر شورای عالی نظام پزشکی یاد آور شد: سازمان نظام پزشکی نیازمند افرادی است که حضورشان در مناصب مختلف این سازمان تشریفاتی نباشد بلکه با ارائه ایده‌ها و برنامه‌های سازنده گام مهمی  جهت بهبود وضعیت موجود نظام سلامت، پزشکان و مردم بردارند.

انتهای پیام/

حضور افراد در مناصب مختلف سازمان نظام پزشکی نباید تشریفاتی باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به کارآمدی منتخبان مهم‌ترین اصل در انتخابات نظام پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..