تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه هولناک آتش زدن بیماری در بیمارستان +فیلم

لحظه هولناک آتش زدن بیماری در بیمارستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکنون همیشه بیمارستان‌ها را مرکزی برای درمان بیماران می‌دانستیم اما در کشور آلبانی یک مریض که در بخش اورژانس بیمارستان بستری شده بود به آتش کشیده شد. این فیلم که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است بازخوردهای بسیار زیادی را به همراه داشت.

کاربران فضای مجازی با انتشار این ویدئو در صفحات مجازی خود نسبت به این حادثه واکنش نشان دادند. کاربران آلبانیایی از عملکرد نیروی امنیتی بیمارستان انتقاد کردند و خواستار پیگیری مسئولین نظارتی و امنیتی کشورشان شدند.

 در ویدئو زیر لحظه به آتش کشیدن بیمار را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه هولناک آتش زدن بیماری در بیمارستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..