تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلسله قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عبدالله خدادادی ، رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله، گفت: این مسابقات با حضور دو تیم از شهرستان خرم آباد و تیم هایی از شهرستان های سلسله،‌ بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، دورود، دلفان و دوره چگنی در سالن بوکس مجموعه ورزشی ارکیا شهرستان سلسله برگزار شدند و در پایان تیم شهرستان سلسله به مقام قهرمانی و تیم های خرم آباد و کوهدشت به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی عنوان کرد: رضا حیدری از خرم آباد در وزن 48 کیلوگرم، علی آهنگران از کوهدشت در وزن 50 کیلوگرم، محمد صحرایی از بروجرد در وزن 52 کیلوگرم، علی ترکاشوند از خرم آباد در وزن 54 کیلوگرم، آرمان شرفی از سلسله در وزن 56 کیلوگرم، امیرحسین حاتمی از دلفان در وزن 60 کیلوگرم، علی رضایی از سلسله در وزن 63 کیلوگرم، سینا کاییدی از خرم آباد در وزن 66 کیلوگرم، مهدی صالحی از سلسله در وزن 70 کیلوگرم، رضا صحرایی از کوهدشت در وزن 75 کیلوگرم، علی جابری از خرم آباد در وزن 80 کیلوگرم و علی یوسفی از سلسله در وزن مثبت 80 کیلوگرم مقام های اول این مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: این مسابقات به منظور شناخت نفرات برتر استان برای عضویت در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

در حال حاضر 2 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان سلسله به فعالیت ورزشی مشغول هستند.

انتهای پیام / د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلسله قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..