تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید تضمینی 250هزار تن گندم در خراسان رضوی

خرید تضمینی 250هزار تن گندم در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حمید رضا نوری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: این میزان گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان امسال در قالب 27 هزار و 410 محموله به صورت تضمینی خریداری شده است و با این میزان خرید خراسان رضوی هم اکنون از نظر میان خرید تضمینی گندم در کشور بعد از استانهای خوزستان، گلستان و فارس قرار گرفته است.

وی افزود: بیشترین میزان خرید گندم در خراسان رضوی مربوط به شهرستانهای تربت جام با 57 هزار تن، تایباد 32هزار تن و مشهد 20 هزار تن است.

وی گفت: هم اکنون خرید تضمینی گندم در مجموع از طریق 50 مرکز شامل پنج سیلوی دولتی، پنج کارخانه آردسازی، هفت سیلوی بخش خصوصی و 28 مرکز تعاون روستایی انجام می شود و در صورت نیاز امکان افزایش این مجاری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: مجموع ارزش ریالی محصول تحویلی بر مبنای قیمت خرید تضمینی اعلام شده سه هزار و 267 میلیارد ریال است .

نوری افزود: قیمت پایه خرید تضمینی با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید 13 هزار ریال تعیین شده که در سطح استان با پرداخت 59ریال جایزه پاکی، متوسط قیمت گندم خریداری شده تاکنون بالاتر از قیمت پایه و بطور متوسط 13 هزار و 70 ریال است.

وی گفت: برداشت و خرید گندم در همه شهرستانهای خراسان رضوی در حال اجرا و خرید در مناطق شمالی استان آغاز شده است.

پارسال در مجموع 607 هزار تن گندم در خراسان رضوی تحویل دولت شد .

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید تضمینی 250هزار تن گندم در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..