تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دود غلیظ آتش زباله ها بلای جان مردم آق قلا/ چرا مسئولان امر آتش را خاموش نمیکنند؟ + تصاویر

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137754

چندین روز است که سایت بازیافت زباله غرب استان گلستان واقع در منطقه منگلی در ۲۲ کیلومتری شمال شهرستان آق قلا در آتش می سوزد و هیچ گونه اقدامی از سوی مسئولین امر برای اطفای حریق مد نظر صورت نگرفته است. چه بسا این آتش سوزی جان اهالی شهر ها و روستاهای اطراف این سایت را تهدید می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ چندین روز است که سایت بازیافت زباله غرب استان گلستان واقع در منطقه منگلی در ۲۲ کیلومتری شمال شهرستان آق قلا همچنان در آتش می سوزد و علی رغم اطلاع رسانی مسوولین استانی و شهرستانی تا کنون هیچ اقدامی در جهت اطفای حریق حدود ۵۰ هکتار که شامل هزاران تن زباله میباشد، اقدامی صورت نگرفته است و توده عظیمی از دود غلیظ و سیاه، منطقه را فرا گرفته و احتمال هرگونه خسارت جانی اهالی شهرها و روستاها ی اطراف را تهدید می کند.

kasebeamin 1

kasebeamin 2

kasebeamin 3

kasebeamin 4

kasebeamin 5

kasebeamin 6

kasebeamin 7

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دود غلیظ آتش زباله ها بلای جان مردم آق قلا/ چرا مسئولان امر آتش را خاموش نمیکنند؟ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..