تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در گلستان آغاز شد

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137748

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان:

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "درویش علی حسن زاده" معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در این زمینه گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در راستای ماموریت سازمانی، تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان خستگی ناپذیر عرصه صادرات غیرنفتی، درنظر دارد بنگاههای نمونه ملی صادراتی سال1396 را انتخاب، معرفی و با حضور مقامات عالی رتبه کشور مورد تقدیر قرار دهد.

وی اظهار داشت: کلیه صادرکنندگان استان می توانند درصورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه (نمونش) سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی  http://nemoonesh.tpo.ir  از روز پنجشنبه 01/04/96 آغاز و تا پایان روز شنبه مورخ 17/04/96 ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در گلستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..