تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری قاتل فراری در اسفراین

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1136993

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری یک قاتل فراری یک سال پس از اقدام به فرار از صحنه قتل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، سرهنگ «جاوید مهری» با اشاره به جزئیات دستگیری یک قاتل فراری پس از یک سال، افزود: مرداد سال گذشته یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین رخ داد که پیگیری مسئله با تکیه بر فرآیند اطلاعاتی در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به شناسایی هویت قاتل فراری متواری شده از سوی ماموران پلیس، اضافه کرد: متهم به قتل با هماهنگی مقام قضایی در یک پاتوق مخفی گاه روستایی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون متهم پس از تکمیل تحقیقات مورد نظر با نظر مقام قضایی در زندان می سر می برد، تصریح کرد: هرچند قاتل در ابتدای پس از دستگری منکر عمل قتل شد، اما با تکیه برادله موجود بالاخره به قتل از سوی خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری قاتل فراری در اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..