تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق، دوستدار پراید دستگیر شد

سارق، دوستدار پراید دستگیر شد   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  فرمانده انتظامی بندرگز گلستان گفت: در پی سرقت های متعدد و مشابه خودروی پراید در سطح شهرستان بندرگز، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند پس از انجام روش های اطلاعاتی، فردی را در لنگرود استان گیلان شناسایی کنند.

سرهنگ عباس حیدری افزود: پس از اخذ نیابت قضایی و اعزام ماموران به استان گیلان، فرد مورد نظر دستگیر شد و به استان گلستان انتقال یافت.

وی ادامه داد : این فرد در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت ۵ خودروی پراید در سطح شهرستان بندرگز اعتراف کرد که خودروها پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن بازگردانده شد.

وی گفت ؛ سارق در بازجویی ها اعتراف کرده که به خودروی پراید علاقه زیادی داشته و با سرقت پراید لذت می برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز افزود:سارق از غفلت ساکنان آپارتمان هایی که دارای درب های ورودی الکترونیکی بوده اند استفاده کرده و در زمان مناسب با ورود به پارکینگ ، اقدام به سرقت خودرو می کرد.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق، دوستدار پراید دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..