تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فسخ قراردادم قانونی است و مشکلی برای حضور در استقلال ندارم

سینا خادم پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابهام‌های فسخ قراردادش با تیم نفت تهران و حضور در استقلال بیان کرد: برخلاف ادعای باشگاه نفت فسخ قرارداد من به شکل قانونی انجام شده چرا که از کل مبلغ قراردادم با این باشگاه تنها ۲۰ درصد را دریافت کردم، بنابراین این اقدام من هم مانند فسخ قرارداد بازیکنانی مانند محمد دانشگر، رضا اسدی و رضا علیاری قانونی است. جالب آن جاست برخلاف من، آن‌ها ۴۰ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده بودند.

وی درمورد اینکه با این تفاسیر چرا برگه فسخ قرارداد وی در سازمان لیگ مهر نشده است، توضیح داد: طبق استعلامی که از سوی مسئولان سازمان لیگ گرفته ام، آن‌ها اعلام کردند به دلیل اینکه من سال گذشته از تیم پایه‌های نفت تهران به تیم بزرگسالان آمدم، نیازی به مهر شدن فسخ قراردادم در سازمان لیگ نیست و انجام شدن این اقدام در هیئت فوتبال استان تهران کافی است؛ بنابراین مشکلی برای حضورم در استقلال تهران وجود ندارد و پس از اتمام اردوی تیم ملی امید، در تمرینات تیم باشگاهی ام شرکت می‌کنم.

خادم پور درمورد برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم امید، گفت: هرچند استقلال در تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل قرار دارد، اما اجازه علیرضا منصوریان در اردوی تیم امید شرکت کردم. تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا تیم ملی ایران پس از سال‌ها با اقتدار به المپیک راه یابد.

وی ادامه داد: در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف قرقیزستان و عمان می‌رویم و باید برای تقابل با این تیم‌ها به آمادگی کامل برسیم.

هافبک تیم ملی امید ایران درباره غیبت ۱۰ بازیکن در نخستین جلسه تمرین این تیم اظهار داشت: این بازیکنان به دلیل اینکه  تمرینات آماده سازی تیم هایشان برای حضور در لیگ برتر هستند، نتوانستند در نخستین تمرین تیم امید شرکت کنند، اما امیدوارم در روز‌های آتی تمریناتمان با حضور تمام نفرات برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فسخ قراردادم قانونی است و مشکلی برای حضور در استقلال ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..