تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماده‌ای که خارش اگزما را کاهش می‌دهد/ شایع‌ترین دلیل کوتاه قدی/ استفاده از این دستگاه شما را کندذهن می‌کند/ تاثیر مصرف ماهی بر سلامت دندان

 به گزارش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوزه کلینیک در نظر دارد هر روز ساعت ۱۴ تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

**آیا می دانستید افراد دارای گروه های خونی A، B و AB در مقایسه با گروه خونی O بیشتر در معرض خطر بیماری های قلبی-عروقی، به خصوص سکته قلبی، قرار دارند؟

**آیا می دانستید گوشی های هوشمند، شما را کند ذهن می کنند؟

ییییییییییییییییییییییییییییی
**آیا می دانستید فسفر موجود در ماهی برای سلامت استخوان ها و همچنین دندان ها مفید است؟

**آیا می دانستید ریزش موی شدید، بی اشتهایی، خشکی پوست، احساس خستگی، بی خوابی و سردرد و سرگیجه از جمله علایم کمبود ویتامین است ؟

 ییییییییییییییییییییییییییییی

**آیا می دانستید فعالیت فیزیکی منظم می تواند عملکرد مغز را در افراد در معرض خطر ابتلا به آلزایمر، تقویت کند؟

**آیا می دانستید کمبود تغذیه می تواند در کوتاهی قد موثر باشد؟

ییییییییییییییییییییییییییییی


**آیا می دانستید سموم ناشی از رشد قارچ ها روی کاغذ دیواری راحت در هوا پراکنده می شوند و عامل بروز بیماری های مختلفی هستند؟

**آیا می دانستید آفتاب سبب آزاد شدن نیتریک اکسید (NO) در پوست می شود و این ماده می تواند التهاب و خارش ناشی از اگزما را کاهش دهد؟

ییییییییییییییییییییییییییییی


**آیا می دانستید شست و شوی روزانه و زیاد موها چربی طبیعی پوست سر را از بین برده و باعث تحریک آن می شود؟

**آیا می دانستید برای سالم نگه داشتن مغز باید از مصرف زیاد سبزیجاتی مانند سیر، پیاز خام، تره و شاهی پرهیز کرد؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماده‌ای که خارش اگزما را کاهش می‌دهد/ شایع‌ترین دلیل کوتاه قدی/ استفاده از این دستگاه شما را کندذهن می‌کند/ تاثیر مصرف ماهی بر سلامت دندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..