تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات دومین حمله صهیونیست‌ها به قنیطره/ مواضع سوریه در عین العیشه هدف قرار گرفت+نقشه میدانی

گزارش میدانی از سوریه

برای دومین بار در روزهای گذشته، رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را در استان قنیطره هدف قرار داد.

ارسال زمانبندی شده: 

سه شنبه, 6 تير, 1396 - 15:30

جزییات دومین حمله صهیونیست‌ها به قنیطره/ مواضع سوریه در عین العیشه هدف قرار گرفت+نقشه میدانی

به گزارش عمارنامه، آخرین تحولات میدانی از استان قنیطره سوریه حاکیست، دقایقی قبل رژیم صهیونیستی برای دومین بار متوالی، مواضع نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت را در حومه شهر البعث هدف قرار داد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بهانه واهی و دروغ صورت گرفته و از مرزهای سوریه هیچ خمپاره ای به جولان اشغالی شلیک نشده است.

**برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

وی به جزئیات حملات دوم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این بار مواضع ارتش سوریه در منطقه « عین العیشه» با چند فروند موشک هدف قرار گرفته است. در این حملات تعدادی از تجهیزات نظامی منهدم شد.

این منبع میدانی با بیان این که تاکنون آماری از شهدای حملات دوم صهیونیست ها در دسترس نیست، گفت: در حملات صبح امروز دو تن از نیروهای ارتش سوریه بنام های « محمد یوسف هلال و محمد علی عبدو» به شهادت رسیدند و سه تن دیگر بنام های «سامر الاحمد، علاء العلی و عبدالله سعید» به شدت مجروح شدند.

به گزارش مشرق، صبح امروز هم رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را در استان قنیطره هدف قرار داد. این حملات پس از شکست های سنگین عناصر تروریستی جبهه النصره و جیش التوحید در حومه شهر البعث انجام می شود.

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات دومین حمله صهیونیست‌ها به قنیطره/ مواضع سوریه در عین العیشه هدف قرار گرفت+نقشه میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..