تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست روسای مجالس اوراسیا می تواند به امنیت پایدار کمک کند

به گزارش بی‌باک، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: این نشست ابتکاری است که از سال پیش شروع شده و ایران نیز نقش فعالی داشته تا این سازمان شکل بگیرد.

وی افزود: روسای مجالس آسیا و بخشی از اروپا همکاری هایی را برای توسعه و حل مشکلات منطقه پیگیری می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در عرصه بین المللی وجود دارد، اینگونه نهادها و سازمان هایی که می توانند بسط پیدا کنند و از یک قاره هم فراتر بروند، می توانند به مسائل امنیت پایدار در منطقه و توسعه در روابط اقتصادی کشورها کمک کنند.

لاریجانی اظهار داشت: درخصوص سرمایه گذاری اقتصادی، استفاده از انرژی و مسائل امنیتی که منطقه را درگیر کرده است، مسائل لازم در این نشست مطرح می شود و امیدواریم اساسنامه این کنفرانس شکل بگیرد تا بتواند فعالانه تر به مسائل اوراسیا بپردازد.

وی گفت: دیدارهایی با مقامات کره ای و روسای مجالسی که در این اجلاسیه حضور پیدا می کنند، انجام خواهد شد و محور مهم این دیدارها توسعه روابط ایران با کره جنوبی و سایر کشورهای حاضر است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که مهیا شده و زمینه هایی که برای سرمایه گذاری ایجاد شده است، از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست روسای مجالس اوراسیا می تواند به امنیت پایدار کمک کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..