تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولوو و انویدیا برای تولید خودروی خودران همکاری می کنند

ولوو و انویدیا برای تولید خودروی خودران همکاری می کنند

با شنیدن نام ولوو قطعا به یاد اتومبیل می افتید. و با شنیدن نام انویدیا احتمالا به یاد بازی های کامپیوتری و فناوری کارت گرافیکی مورد نیاز آن می افتید. حالا اگر این دو نام را در کنار یکدیگر بشنوید به چه می اندیشید؟ یک خودروی گیمینگ؟ خیر؛ انویدیا و ولوو به همراه کمپانی تامین کننده قطعات ایمنی خودرو، Autoliv، برای تولید اتومبیل خودران وارد همکاری شده اند.


انویدیا کمپانی است که فعالیت آن به تولید کارت گرافیکی محدود نمی شود و حالا در کنار ولوو و اتولیو قرار گرفته تا سیستم های مورد نیاز خودروهای خودران را توسعه دهند که از هوش مصنوعی برای تشخیص اشیای اطراف خودرو، پیش بینی خطرات احتمالی و امکان مسیریابی ایمن استفاده می کند.


البته ولوو مدتی است که کار روی خودروهای خودران را آغاز کرده است. در واقع اوایل سال جاری در یک برنامه آزمایشی این کمپانی خانواده ای را در یکی از خودروهای خودران تولیدی خود به گردش درآورد تا نشان دهد که در این حوزه تا کجا پیش رفته است. ولوو پیش بینی کرده که تا سال 2021 خودروهای کاملا خودران خود را راهی بازار خواهد کرد، که البته تا حد زیادی به قوانین جاری در کشورها منوط خواهد شد.


قطعا ولوو در این حوزه تنها نیست و کمپانی های خودروسازی متعددی نیز فعالیت خود را در این بخش از فناوری آغاز کرده اند. حتی مدیرعامل اپل، تیم کوک، نیز اخیراً تایید کرد که این کمپانی نیز مشغول کار بر روی این فناوری است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولوو و انویدیا برای تولید خودروی خودران همکاری می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..