تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد جدید فیسبوک: دو میلیارد کاربر در ماه

رکورد جدید فیسبوک: دو میلیارد کاربر در ماه

می توان به جرات گفت که فیسبوک به استاندارد شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و اخیراً نیز تایید کرده است که در حال حاضر هر ماه دو میلیارد کاربر در فیسبوک فعالیت دارند. این خبر توسط مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ و در پستی که وی در صفحه فیسبوک خود قرار داده بود اعلام شد.


زاکربرگ در پست خود نوشته است:

از امروز صبح، جامعه فیسبوک رسماً دو میلیارد جمعیت دارد! ما در اتصال دنیا در حال پیشرفت هستیم و حالا قصد داریم دنیا را به هم نزدیک تر کنیم. همراهی شما در این سفر افتخار بزرگی است.


در کامنت های این پست، زاکربرگ خاطر نشان می کند که فیسیوک در ماه اکتبر سال 2012 به رکورد یک میلیارد کاربر دست یافت و این بدین معنی است که این کمپانی در مدت 5 سال توانسته تعداد کاربران خود را دو برابر کند.


به گفته فیسبوک:

این رکورد بدون وجود گروه ها و افرادی که هر روز مطالب را به اشتراک می گذارند امکانپذیر نبود. هر روز، بیش از 175 میلیون نفر واکنش “Love” را به اشتراک می گذارند و بطور متوسط بالغ بر 800 میلیون نفر مطلبی را بر روی فیسبوک لایک می کنند. هر ماه نیز بیش از یک میلیارد نفر از ویژگی “Groups” در فیسبوک استفاده می کنند.


در گرامیداشت این رکورد جدید، فیسبوک در طی روزهای آتی نمونه هایی از تجارب شخصی ساز شده افراد در فیسبوک را منتشر می کند. همچنین هر بار که واکنش “Love” را نسبت به یک پست نشان دهید و یا تبریک تولد برای افراد بفرستید، فیسبوک پیام تشکری برای شما ارسال خواهد کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد جدید فیسبوک: دو میلیارد کاربر در ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..