تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری درگز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمبازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری درگزد مددی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان درگر گفت::در روز عید سعید فطر هیاتی متشکل از دستگاه‌های خدماتی، انتظامی ونظارتی شهرستان به ریاست حسن کاظمی معاون فرمانداری درگز به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان مسافران و گردشگران تابستانی به منطقه نمونه گردشگری چهلمیر مراجعه و با تعدادی از مسافران گفتگو و نظرات آنان را در خصوص نحوه خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جویا شدند.


وی افزود: باتوجه به آمارجمع آوری شده در روز دوشنبه همزمان با عید سعید فطر بیش از ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان بازدید کردند که حدود ۶، ۵ درصد آن مسافر و ۳، ۵ درصد شهروندان درگز بود و در این میان منطقه نمونه گردشگری چهلمیر با ۶، ۰، ۰، ۰ نفر ورودی مسافر بیشترین سهم از بازدید را به خود اختصاص داده است.


مددی گفت: تفرجگاه‌ها و مناطق بکر فراوانی در شهرستان درگز وجود دارد که می‌تواند ساعات خاطره انگیزی برای مسافران و شهروندان بوجود آورد.


سایت موزه بندیان درگز (نیایشگاه بندیان مربوط به دوره ساسانیان)، تفرجگاه آبگرم امام قنبر در روستای هدف گردشگری داغدا، تفرجگاه آبگرم الله اکبر، زیارتگاه امامزاده محمدابن دیباج (ع) در روستای شیلگان، تفرجگاه چرلاق در روستای الگوی توسعه جشن آباد، آرامگاه علامه شهرستانی در روستای حضرت سلطان، هزارپله نادر در ارتفاعات الله اکبر، آبشار گرنی و باغات و تفرجگاه‌های میانکوه روستای دربندی، زو (دره) درونگر واقع در انتهای دره شمخال و شالیزار‌های منطقه درونگر، زیارتگاه علی بلاغ، دره زیبا با رودخانه پر آب زنگلانلو و باغات اطراف، مسیر زیبا و خوش آب و هوای درگز به قوچان در ارتفاعات الله اکبر تیوان، زیارتگاه بابانستان، بازارچه مرزی و گمرک لطف آباد، سد درونگر از جمله مکان‌های گردشگری شهرستان درگز است.


انتهای پیام// ز.‌ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری درگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..