تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از تولیدات داخلی استان راهی برای توسعه اقصادی

عبدالباسط محمدی کارشناس اقتصادی و بازاریابیدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ با اشاره به وجود تولیدات داخلی سالم و ارگانیک در استان کردستان، گفت: استان کردستان دارای مزیت‌های نسبی فراوانی است، اما به دلیل وضعیت فعلی اقتصاد استان و سیاست‌های کلی کشور، تولیدکنندگان استان قادر به رقابت با دیگر استان‌ها نیستند.

 وی افزود: می‌توان گفت که سیستم اقتصاد بازار آزاد یکی از کاراترین و موفق‌ترین سیستم اقتصادی تا دهه‌های اخیر بوده و یکی از اصلی‌ترین اصول اقتصاد، باز کردن درهای اقتصادی است.

 این کارشناس اقتصادی بیان کرد: با این کار منافع دو طرف مبادله حداکثر می‌شود و اگر چنین سیستمی بر اقتصاد کشور حاکم باشد تولیدکنندگان بر اساس مزیت نسبی خود، کالای باکیفیت و مورد نیاز بازار را عرضه می‌کنند.

 محمدی بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: برای حمایت از تولیدات استان کردستان، افزایش فرهنگ مصرف کالاهای داخلی، دعوت از فروشندگان برای برندکردن محصولات خود و معرفی تولیدات از طریق رسانه‌ها می‌تواند از جمله راهکارهای مناسب مصرفی باشد.

انتهای پیام/ م ح 

.

محمدی با تاکید بر این نکته که نبود نظریه‌پرداز و طراح‌های فعال در این زمینه، مشکلات زیادی را در مسیر تدوین برنامه مناسب اقتصادی به وجود آورده است، گفت: بنابراین لازم است تمام جامعه تلاش و همکاری لازم را در این راستا انجام دهند تا راه‌کار مناسبی ارائه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از تولیدات داخلی استان راهی برای توسعه اقصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..