تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




100 نیروی امدادی در پیدا شدن دختربچه گم شده در النگدره بکارگیری شدند + تصاویر

ساعت: 21:47 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137382

جانشین سپاه ناحیه گرگان از بکارگیری 100 نفر نیروی امدادی برای یافتن دختر بچه 5 ساله گم شده در جنگل النگدره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاسرو؛ سرهنگ دیلم، جانشین سپاه ناحیه گرگان، ضمن تشکر از همکاری نیروهای امدادی سپاه، بسیج، هلال احمر و ناجا برای یافتن دختربچه گم شده در جنگل های النگدره گفت: حدود 100 نیرو از عصر روز گذشته به محض دریافت خبر ناپدید شدن این دختر بچه 5 ساله بکارگیری شدند و با جدیت کار خود را دنبال کردند.

جانشنین سپاه ناحیه گرگان با اعلام این خبر که نیروهای امدادی متشکل از 40 نفر نیروی سپاه و بسیج، 40 نفر هلال احمر و 20 نفر از ناجا بودند، تصریح کرد: نجات جان یک کودک می طلبید که نیروهایی با این تعداد به خط شوند و شبانه و بدون پلک بر هم زدن این کودک را به آغوش خانواده بازگردانند.

وی تأکید کرد: هر جا که نیاز به امنیتی باشد نیاز به کمک باشد نیاز به همیاری و همدلی باشد سبزپوشان سپاه ثابت کردند که جان بر کف در کنار دیگر نیروهای مددکار آماده به خدمت هستند.

گفتنی است این دختربچه که محدثه نام داشت عصر روز گذشته در جنکل های النگدره ناپدید شد و پس از تلاش بی وقفه نیروهای امدادی نهایتا حوالی ساعت 7 صبح در حالی که در جنگل های انتهایی سروش4 خواب بود پیدا شد.

تصاویر زیر مربوط به پایان عملیات امداد و نجات و پیدا شدن محدثه کوچولو است:

bache1

bache2

bache3

bache4

bache5

bache6

bache7

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «100 نیروی امدادی در پیدا شدن دختربچه گم شده در النگدره بکارگیری شدند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..