تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط گردشگر 63 ساله مشهدی از آ&

ساعت: 21:47 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137352

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان گالیکش گفت: گردشگر 63 ساله مشهدی از آبشار دوم لوه گالیکش به دره سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه کیومرث یحیایی، گفت: در ساعت 12 و 15 دقیقه دیروز 5 تیر ماه با مرکز فوریت اورژانس گالیکش مبنی بر سقوط فردی در آبشار دوم لوه شهرستان گالیکش تماس گرفته شد و بلافاصله تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: به علت نداشتن آدرس دقیق محل سقوط؛ نیروهای اورژانس 115 و هلال‌احمر پس از گذشت یک ساعت و نیم در محدوده آبشار دوم لوه موفق به پیداکرده مصدوم فردی با هویت «اکبر حسن زاده» 63 ساله از اهالی شهر مشهد مقدس شدند.

یحیایی با اشاره به اینکه حال عمومی این گردشگر معمولی بوده گفت: این مصدوم که از چند نقطه سر دچار شکستگی شده بود توسط نیروهای امدادی گالیکش به بیمارستان کلاله اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس گالیکش تصریح کرد: این فرد در حال عبور از گالیکش به همراه خانواده خود برای تفریح به این محل گردشگری رفته و پس از رفتن به ارتفاعات آبشار دوم لوه به دره سقوط کرده است.

یحیایی خاطرنشان کرد: آبشار دوم لوه فاقد تابلو و علائم هشداردهنده کافی، فنس و امکانات بازدارنده بوده و در چهار سال گذشته حداقل پنج نفر در این محل جان خود را ازدست‌داده‌اند.

گفتنی است «احمد فراهی» شهروند 53 ساله گنبدی نیز خردادماه امسال براثر سقوط از بلندی اطراف آبشار لوه گالیکش جان خود را ازدست‌داده بود.

آبشار لوه در 20 کیلومتری شهر گالیکش و در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد واقع‌شده و با 75 متر ارتفاع از به‌عنوان «عروس آبشارهای گلستان» معروف است مسافران بسیاری از مناطق مختلف کشور به این منطقه فرامی‌خواند.

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

nilkooh2500 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط گردشگر 63 ساله مشهدی از آ&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..