تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حق؛ عیار قضاوت

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1396/04/07 شناسه خبر: 1137293

حجت الاسلام «محمدیان» تاکید کرد:انصاف در عدالت دیگر بستری است که باید مورد تاکید قرار گیرد چرا که خود قضات در دادگاه عدل الهی کردار، پندار و رفتارشان بازیابی و بازخوانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  و به نقل از سپهرآیین، حق و حقیقت عیار قضاوت در جامعه است.

امام جمعه در دیدار با قضات، کارکنان دادگستری و دیگر دستگاه های مرتبط با قوه قضاییه به مناسبت هفته قوه قضاییه، گفت: حق پذیری، حق جویی و حق بینی باید جزو شاخصه های قضاوت باشد.

حجت الاسلام «قدیر محمدیان» افزود: عدل از مهم ترین عناصر زندگی بشری است که باید بیش ازپیش تقویت شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اسفراین خاطر نشان کرد: انصاف در عدالت دیگر بستری است که باید مورد تاکید قرار گیرد چرا که خود قضات در دادگاه عدل الهی کردار، پندار و رفتارشان بازیابی و بازخوانی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حق؛ عیار قضاوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..