تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند 

بعضی از بازیگران شاهکار نقش آفرینی را در بعضی فیلم ها به جا می گذارند. انها در بعضی از فیلم ها در چندین نقش متفاوت ظاهر می‌شوند.بازیگرانی وجود دارند که چنان با استعداد و قوی میباشند که میتوانند نقش هاي متفاوتی را در یک فیلم بازی کنند به طوری که هر کدام از این نقش ها شخصیت ها و ظواهر متفاوتی داشته

و یا شاید با دیگر نقش ها در تضاد باشند بدین معنی که یک بازیگر در یک فیلم واحد هم نقش یک آدم شرور را بازی کند و هم نقش یک انسان مفید را یا نقش یک زن و یک مرد در یک فیلم. این بازیگران چنان در بازی خود حرفه اي عمل می‌کنند که شاید اصلا ًمتوجه نشوید یک بازیگر نقش هاي متفاوتی را بازی می‌کند و تصور کنید بازیگر متفاوتی هر یک از این نقش ها را ایفا کرده هست.

در ادامه ي این مقاله میخواهیم شما را با ۸ بازیگر بااستعدادی آشنا کنیم که در یک فیلم نقش هاي متفاوتی را برعهده داشته و به خوبی از پسِ ارائه ي نقش هاي متفاوت برآمده اند.

۱- کیت بلانشت در فیلم «بیانیه»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

در فیلم «بیانیه» «Manifesto» کیت بلانشت نقش ۱۳ فرد متفاوت را بازی می‌کند. اضافه بر ۴ شخصیتی که در بالا به انها اشاره شده وی نقش معلم، زن منزل دار، زنی بیوه و شش نقش دیگر را نیز ایفا میکند. این مقدار از استعداد باورنکردنی هست.

۲- تام هنکس در فیلم «اطلس ابر»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

شخصیت هاي رمان دیوید میچل همه ي حلول یک روح واحد میباشند و در فیلم «اطلس ابر» «Cloud Atlas» این موضوع در تبدیل شدن از شخصیتی به شخصیت دیگر نمود پیدا می‌کند. اضافه بر این ۴ نقش کاملاً متفاوت، تام هنکس دو نقش دیگر را نیز با استادی تمام به نمایش می‌گذارد: مدیریت هتل و بازیگری که شبیه تیموتی کاوندیش هست.

۳- هوگو ویوینگ در فیلم «اطلس ابر»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

در فیلم «اطلس ابر» هوگو ویوینگ نیز نقش هاي متفاوتی را با هنرمندی تمام ایفا می‌کند که همگی آنها نقش هاي شرور و منفی میباشند.

۴- مایک می یرز در فیلم «آستین پاورز در گلدممبر»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

مایک می یرز یک کمدین قهار هست. اگر چه منتقدان استقبال سردی از فیلم «آستین پاورز در گلدممبر» «Austin Powers in Goldmember» داشتند اما هنوز تعداد زیادی از مشاهده این فیلم لذت میبرند. نکته ي ناخوشایند اینکه از زمان ساخت این فیلم تاکنون می یرز برای نقش آفرینی در هیچ فیلم معروفی دعوت نشده هست.

۵- چیک مارین در فیلم «از گرگ و میش تا سپیده دم»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

چیک مارین، کمدین مکزیکی در فیلم کلاسیک «از گرگ و میش تا سپیده دم» «From Dusk Till Dawn» سه نقش متفاوت را چنان با مهارت نقش بازی کرده هست که کمتر کسی متوجه شده این سه نقش را یک نفر بر عهده داشته و به یاد ماندنی ترین این شخصیت ها نیز شخصیت چت کثیف بود.

۶- نومی راپاس در فیلم «»هفت خواهر»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

نومی راپاس در فیلم «هفت خواهر» «Seven Sisters» نقش هفت خواهر را در جامعه ي دیکتاتور مآبانه اي ایفا میکند که هر خانواده میتواند تنها یک فرزند داشته باشد. هر یک از این خواهرها تنها هفته اي یک‌بار منزل را ترک میکند و آن هم روزی که نام خود اوست. کار این بازیگر برای بازی کردن در نقش ۷ خواهر بسیار مشکل به نظر می‌رسد.

۷- رالف فاینس در فیلم «نور خورشید»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

در فیلم «نور خورشید» «Sunshine» رالف فاینس نقش سه نسل از خانواده ي سوننشین را بازی میکند متحمل قضاوت ها و حوادث دردناکی می‌شوند: جنگ جهانی دوم، کمپ هاي کار اجباری و انقلاب مجارستان در سال ۱۹۵۶٫

۸- جیمز مک آووی در فیلم «شکاف»

بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند

در فیلم «شکاف» «Split» بیش از ۲۳ شخصیت متفاوت در درون کوین کرامب وجود دارد و شخصیت بیست و چهارم نیز در اسرع وقت خود را نشان خواهد داد. تماشاگران تنها ۷ شخصیت را خواهند دید: دنیس، پاتریشیا، هدویگ، بَری،اورول، جید و جانور. هر یک از این شخصیت ها منحصر به فرد بوده و با دیگر شخصیت ها متفاوت هست. نقش آفرینی مک آووی در این نقش ها ستودنی بوده و به احتمال فراوان با استقبال منتقدین و تماشاگران مواجه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگرانی که در چندین نقش در یک فیلم ظاهر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..