تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرهیز از فرصت سوزی ظرفیت های صادراتی استان زنجان

پرهیز از فرصت سوزی ظرفیت های صادراتی استان زنجان

استان‌ها > زنجان - نباید در خصوص استفاده از ظرفیت‌های استان زنجان برای صادرات فرصت‌سوزی کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان زنجان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: باید از فرصت‌های سیاسی پیش آمده بهره برد.

غلامحسین جمیلی با بیان اینکه کشور قطر به دلیل موقعیت سیاسی موجود در ۳ بحث نیروی انسانی، ساخت‌ و ساز و تامین غذا با موانع زیادی روبه‌روست، افزود: میزان واردات قطر قبل از قطع ارتباط با کشورهایی که هم اکنون با آنها به مشکل سیاسی برخورده، ۹۴ میلیون دلار در سال بوده است و این موضوع می‌رساند که باید سریع وارد عمل شد و از این فرصت استفاده کرد.
وی به گلایه‌مندی از صاحبان صنایع پرداخت و گفت:  چرا از این فرصت پیش آمده استفاده لازم را نمی‌کنند. اگر این موضوع مورد غفلت واقع شود، کشورهای دیگری دست به کار خواهند شد.

 

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرهیز از فرصت سوزی ظرفیت های صادراتی استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..