تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله استانی پنجمین دوره از المپیاد دادرس در استان مرکزی برگزار می شود

مرحله استانی پنجمین دوره از المپیاد دادرس در استان مرکزی برگزار می شود

استان‌ها > مرکزی - معاون امور جوانان جمعیت هلال استان مرکزی از برگزاری پنجمین دوره از المپیاد آماده طرح ملی دادرس در این استان خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت: در روزهای پایانی خرداد ماه و ماه مبارک رمضان سال جاری، جلسه برنامه و ریزی و هماهنگی برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره از المپیاد آماده طرح ملی دادرس در این جمعیت با حضور کارشناسان این معاونت برگزار شد.
اشتری اظهار کرد: طی این جلسه تمامی نکات مربوط به المپیاد مورد بررسی قرار گرفته و حاضرین در جلسه با توجه به المپیاد مرحله استانی سال گذشته با بیان نقاط ضعف و قوت آن، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
وی افزود: در این جلسه اعضای کادر داوری، کادر اجرایی، تعداد تیم های شرکت کننده و تعداد کل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: حضور حداکثری شعب در این المپیاد، آمادگی بالای این دانش آموزان، استفاده از کادر داوری و اجرایی جوان و کارآمد با توجه به استراتژی 2020 سازمان جوانان و ... از نقاط قوت برگزاری این دوره از مسابقات می باشد.
وی یادآور شد: این مرحله از مسابقات در تاریخ های 20 و 21 تیرماه سال جاری در اردوگاه امیرکبیر شهرستان شازند برگزار می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله استانی پنجمین دوره از المپیاد دادرس در استان مرکزی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..