تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال علاقه‌مند به جذب ستاره ساحل عاجی

کد خبر: ۵۵۶۹۲۳

۶۶۳  بازدید

توپچی‌‌ها قصد داشته برای تقویت خط میانی، «ژان سری» را از نیس فرانسه خریداری کند.

خبرگزاری فارس: اشگاه آرسنال که امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد تمام سعی و توان خود را به کار گرفته تا در فصل پیش رو موفق شود.

به همین علت پول خوبی برای خرید‌های بزرگ کنار گذاشته است. اکنون آنها به جذب «الکساندر لازکازته» نزدیک شده و قصد خریداری «لمار» را نیز از موناکو دارند.

همچنین چند وقت پیش نیز برای خرید «کیلیان ام‌باپه» تلاش کرده که به نظر می‌رسد جوان فرانسوی تنها علاقه‌مند به حضور در رئال‌مادرید است.

اما طبق گزارش برخی رسانه‌ها، ونگر برای خط میانی خود نیز برنامه دارد. جایی که گرانیت ژاکا و فرانسیس کوکلین در برخی بازی‌ها پاشنه آشیل تیم شده و از حد انتظار دور ماندند.

ژان سری، هافبک تدافعی باشگاه نیس که عملکرد خوبی در لیگ فرانسه از خود به جا گذاشت اکنون زیر نظر ونگر قرار گرفته‌ است.

وی از رم ایتالیا نیز پیشنهاد دارد اما به نظر می‌رسد که مبلغ آزادسازی 40 میلیون پوندی آنها را منصرف خواهد کرد.

باید دید آیا آرسنال و ونگر برای خرید ستاره ساحل عاجی، دست به پرداخت چنین مبلغی می‌زنند یا خیر!؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال علاقه‌مند به جذب ستاره ساحل عاجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..