تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اکران «ددپول 2» مشخص شد

زمان اکران «ددپول 2» مشخص شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «ددپول 2» توسط استودیوی مارول در حال ساخت است. کارگردانی این فیلم را دیوید لیچ بر عهده دارد.

استودیوی ساخت این فیلم از حضور بازیگرانی همچون رایان رینالز، جاش برولین، تی جی میلر و مورنا باکارین در این فیلم خبر داده است. نویسندگی این فیلم را درو گادرد و راب لایفیلد به عهده دارند.

بودجه دقیق این فیلم هنوز مشخص نشده، اما ورژن قبلی همین فیلم با نام «ددپول» که در سال 2016 اکران شد، بودجه ای بالغ بر 58 میلیون دلار داشت.

رایان رینالز همانند نسخه قبلی نقش ضد قهرمان این فیلم یعنی ددپول را بازی خواهد کرد. او در خصوص اکران این فیلم در پیامی نوشت: «خورشید در یک جوئن طلوع خواهد کرد ، خوشحالم که بازمی‌گردیم ... »

تاریخ اکران این فیلم نیز برای یک جوئن 2018 به ثبت رسیده و مکان فیلمبرداری نیز ونکور و کانادا خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اکران «ددپول 2» مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..