تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت ارثى است كه از انبيا به ما رسيده است


شهادت ارثى است كه ازانبيا به ما رسيده است به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛صالح(آتش‏پور) بيدگلى سال 1336 در خانواده‏ اى مستضعف و كارگر در بيدگل چشم به جهان گشود و از همان كودكى به كار قاليبافى مشغول شد و حتى براى تحصيل علم نتوانست وارد دبستان شود .

ده ساله بود كه تصميم گرفت در كنار قاليبافى ، شبانه مشغول تحصيل علم شودو موفق شد مدرك ششم ابتدايى را اخذ نمايد هفده ساله بود كه زندگى مشترك را با تمام مشكلات و كمبودهاى فراوان ولى مملو از مهر و محبت و صفا شروع كرد .


بيدگلى در سال 1355 عازم خدمت سربازى شد و بعد از اتمام خدمت سربازى نيزدوباره زندگى كارگرى خود را ادامه داد .در سال 1360 به عضويت بسيج درآمد و سال‏ها در پايگاه بسيج صاحب‏الزّمان بيدگل مشغول نگهبانى و امور نظامى بود .


او روحيه عجيبى داشت و على‏ رغم مشكلات فراوان زندگى ، با عشق وصف‏ ناپذيرى داوطلبانه در پايگاه بسيج خدمت مى‏ كرد تا اين‏كه براى شركت در خطّ مقدم جبهه جنگ ، عازم جبهه‏ ها شد و درعمليات خيبر در جنوب ايران (خوزستان) عليه متجاوزان وارد نبرد گرديد و بالاخره در تاريخ 13/3/1363 مصادف با سوم ماه مبارك رمضان در 27 سالگى در منطقه شلمچه به شهادت رسيد . از شهيد سه فرزند به يادگار مانده است .

 

فرازى از وصيت‏نامه شهيد صالح (آتش‏پور) بيدگلى

سلام بر امام زمان (عج) و نايب برحق ش امام خمينى

خدايا ، گناه مرا ببخش و مرگ مرا شهادت در راه خودت قرار بده .


خدايا ، از تو مى ‏خواهم كه با پيروزى و با سلامتى به خانه برگردم و دست زن وفرزندانم را بگيرم و به زيارت كربلا ببرم ولى اگر شهادت را نصيبم گردانى چه باشكوه‏تر خواهد بود مرگ من ، چون به قول رهبر عزيزم ، شهادت ارثى است كه ازانبيا به ما رسيده است .

امت شهيدپرور، جبهه‏ ها را تنها نگذاريد و به فرمان امام عزيزمان گوش فرادهيد . مساجد و نماز جمعه‏ها رافراموش نكنيد . حسين زمان ، خمينى بت‏شكن راتنها نگذاريد.

پدر و مادر عزيزم ،مرا ببخشيد اگر در زندگى‏ ام اشتباهاتى انجام داده‏ام . درتشييع جنازه‏ام زياد گريه و بى ‏قرارى نكنيد .

مادرجان ، حق دارى برايم گريه كنى ، چون زحمت زيادى برايم كشيده‏اى تا مرا بزرگ كرده‏اى ، اما خوشحال باش مادرم ، چون مى‏ دانى كه فرزندت چه راه صحيحى را انتخاب كرده است .


همسر مهربانم ، اميدوارم مرا ببخشى ، اگر وظيفه همسردارى را نسبت به شماخوب انجام نداده ‏ام .


همسرم ، خاطرجمع باش در آن دنيا به يارى خدا با همخواهيم بود .


همسرم ، ليلا ، ريحانه و حميدرضاى عزيزم را به مدرسه بفرست تادرس بخوانند و در آينده براى اسلام و كشورمان افرادى مفيد باشند .


از شما مى ‏خواهم ، جنازه‏ ام را درب خانه ‏ام به زمين بگذاريد و وصيّت‏ نامه ‏ام رابخوانيد .


از تمام دوستان و فاميل و همسايگان مى ‏خواهم كه مرا ببخشند و امام رادعا كنند .


والسلام .
صالح آتش‏پور بيدگلى


روحش شاد و یادش گرامی
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت ارثى است كه از انبيا به ما رسيده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..