تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم شهر تمدید شد

مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم شهر تمدید شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر؛ فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این رویداد سینمایی نیمه دوم خردادماه اعلام شده و مهلت ارسال اثر با تصمیم شورای برگزاری جشنواره تا 10 تیرماه تمدید شده است.

بنا بر این گزارش، این مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، لوگو، عنوان‌بندی، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org، فرم ثبت‌نام را دریافت و برای مراجعه حضوری و تحویل آثار تا پایان وقت اداری روز شنبه 10 تیرماه به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی، پلاک 21 (کدپستی: 1986854454) مراجعه کنند.

همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ٢٢٤٠٣٩٩٨ و پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org امکان‌پذیر است.

ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از 9 تا 14 مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم شهر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..