تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمرد 100 ساله بالاخره از زندان آزاد شد

پیرمرد 100 ساله بالاخره از زندان آزاد شد پیرمرد 100 ساله بالاخره از زندان آزاد شد 

مردی که در 50 سالگی حکم 50 سال زندان دریافت کرد نمی دانست که آیا عمرش به 100 می‌رسد تا آزاد شود یا خیر، اما آزاد شد. وی در ۶ فوریه ۱۹۱۷ میلادی از یک خانواده آمریکایی در ناپولی ایتالیا به جهان امد، اولین دستگیری وی در سال ۱۹۳۸ میلادی به علت ضرب و شتم صورت گرفت، او بعد ها در سال ۱۹۴۲، در اواسط جنگ جهانی دوم، از ارتش ایالات متحده به علت رشته هاي کشتارگونه اخراج شد.

هرچند این ماجرا به دستگیری وی نیانجامید ، اما بعد ها در سال ۱۹۴۷ به علت تجاوز جنسی محکوم شناخته شده و از از نیویورک سیتی و نیوجرسی اخراج شد.

پیرمرد 100 ساله بالاخره از زندان آزاد شد

آزاد شدن مرد 100 ساله از زندان آزادی

 به گزارش پارس ناز در مارس ۱۹۶۷، فرانزس متهم به سرقت چندین بانک شده و فوراً توسط پلیس فدرال امریکا بازداشت می‌شود، در دادگاه اضافه بر سرقت هاي انجام شده، ادعا می‌شود که وی بین ۳۰ تا ۵۰ نفر را نیز به قتل رسانده هست.این اتهامات باعث میشود که وی به ۵۰ سال حبس محکوم شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمرد 100 ساله بالاخره از زندان آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..