تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی لو رفته از زندگی روزمره تروریستهای داعش

داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان رقه به تازگی ویدئویی از رفت و آمد تروریستهای داعش در شهر تهیه کرده که فیلمبرداری از چنین صحنه هایی به این راحتی تا به حال بی سابقه بوده است، این ویدئو که از خبرگزاری CNN منتشر شده است به گفته همین پایگاه خبری سهولت در فیلمبرداری آن توسط یک شهروند عادی، نشان از ضعف و ناتوانی این گروهک تروریستی دارد.

چادرها و پارچه هایی که بر فراز کوچه و بازار این شهر می بینید توسط داعشی ها به منظور اختلال در دید جنگنده های ائتلاف بوده و تروریستها نیز از وحشت حملات هوایی تنها با خودروهای غیر نظامی در رقه رفت و آمد می کنند.

روند زندگی روزمره مردم  رقه در بازارها و خیابانهای شهر آن هم در کنار داعشی ها نکته جالب این فیلم است، همچنین در ادامه آن شاهد قسمتهایی از گفت و گوی دو تروریست روسی تبار هستیم که بنا بر گزارش‌های شبکه CNN محتوای حرفهایشان راجع به شهر رقه بوده است.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی لو رفته از زندگی روزمره تروریستهای داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..