تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جدیدی از حضور سردار سلیمانی در حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شده است که حضور سردار قاسم سلیمانی را در حرم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده، سردار سلیمانی در حال رفتن به زیارت امام رضا (ع) است در حالی که مردم و دیگر زائران از وی استقبال کرده و سعی دارند از او عکس و فیلم بگیرند.

سردار سلیمانی در روز عید فطر و پیش از آن برای حضور در مراسم گرامیداشت همسر آیت‌الله علم‌الهدی در مشهد مقدس حضور یافته بود.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جدیدی از حضور سردار سلیمانی در حرم امام رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..