تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با آغاز سفرهای تابستانه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در برنامه رادیویی گلبانگ ساحل  از آمادگی بالای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در کمیته های دوازده گانه به خصوص در حوزه های نظارتی و فرهنگی خبرداد و گفت: سالن های نمایش و سینما این روزها آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند و کنسرت های خوبی در سطح استان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با وجود برنامه ی رادیویی با سابقه و تخصصی گلبانگ ساحل، در حوزه گردشگری به خصوص در سواحل مازندران ارتباط خوبی بین ستاد و مسافران ایجاد می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با اشاره با به مهمان نوازی همیشگی مردمان مازندارن گفت : میزبان باید مهربانی خود را مثل همیشه نشان دهد و مهمان نیز به طبیعت، محیط زیست و فرهنگ مردم منطقه احترام بگذارد تا این رابطه گرم تر و صمیمی تر از گذشته برقرار باشد.

 گلبانگ ساحل  عنوان برنامه ی زنده  رادیویی است که بیش ازسی سال از رادیو مازندران پخش می شود.

 این برنامه دو ساعته هر روز در تمام سواحل استان همراه مسافران تابستانی است.

انتهای پیام/آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با آغاز سفرهای تابستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..