تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ عجب شیر

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137419

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ شهرستان عجب شیر با بازی مابین تیمهای آباد گستر کسری و شهرداری جوانقلعه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رییس هیات فوتبال شهرستان عجب شیر در حاشیه این مسابقات در گفتگو با فرهنگ عجب شیرافزود: در این دوره از رقابت ها ، ۲۰ تیم مختلف در پنج گروه چهار تیمی از شهرستان عجب شیروسایر شهرستان ها حضور داشتند به مدت ۲۷شب پس ار مراسم افطار درسالن ولیعصر(عج ) عجب شیر با هم به رقابت پرداختند .

محمد سالارنیا افزود:در پایان این رقابتها ، تیمهای فوتسال آباد گستر کسری و شهرداری جوانقلعه با برتری برابر رقبای خود ، به دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان عجب شیر صعود کردند .

وی ادامه داد:در دیدار نهایی و فینال این دوره از رقابت ها نیز ، تیم فوتسال آباد گستر کسری در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه ۲ بر۱ حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی مسابقات جام رمضان عجب شیر را کسب کند .

گزارش فرهنگ عجب شیر حاکیست که  از سوی مسوولان برگزاری این رقابت ها ، تیم فوتسال شرکت آویژه سگال به عنوان با اخلاق ترین تیم ، فرزاد امامی از تیم آباد گستر کسری بهترین بازیکن و علی دبیری مربی تیم آباد گستر کسری به عنوان بهترین مربی ، هادی طالبی سرپرست تیم شهرداری جوانقلعهنیز به عنوان بهترین سرپرست و محمد کریم زاده از تیم رهاجویان بناب با به ثمر رساندن ۱۴ گل به عنوان آقای گل مسابقه ها انتخاب شدند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیمهای برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیمهای برتر نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ عجب شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..