تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف خانوادگی باعث خواهر کشی در مینودشت شد

ساعت: 19:49 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137336

برادر خشمگین با ضربات چاقو به زندگی خواهرش پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، کوچه خرمی روستای «گوگل» ساعت 23.20 دقیقه شب گذشته شاهد حادثه تلخ خواهر کشی توسط برادر 19 ساله بود.

اختلافات خانوادگی باعث شد جوان خشمگین به منزل خواهرش مراجعه کند و پس از به صدا در آوردن درب منزل خواهرش از وی می‌خواهد که به درب منزل بیاید. بلافاصله پس از حضور خواهر 30 ساله‌اش، این پسر 19 ساله با چاقو 6 ضربه به گردن، قفسه سینه، پهلو و نقاط مختلف بدن خواهرش وارد می کند.

این زن 30 ساله که مادر کودک 6 ماه اش بود بر زمین افتاد و در خون می‌غلطید که به دلیل شدت جراحاتی که بر پیکرش وارد شده بود جان خود را در صحنه وقوع جرم از دست داد.

همسر مقتول که متوجه فریادها و صداهای غیرعادی شد بلافاصله به درب منزل آمد و با صحنه در خون غلطیدن همسرش روبرو شد که باعث درگیری بین وی و مقتول نیز شد.

در این درگیری که بر اساس شنیده‌ها این پسر 19 ساله دل خوشی از دامادشان نداشته و با ازدواج وی و خواهرش مخالف بوده است، وی را نیز با چاقو مجروح کرده و از محل متواری شد.

موضوع که توسط همسایه‌ها به پلیس اطلاع داده شده بود، بلافاصله تیم‌های گشتی پلیس در محل حاضر و قاتل را در کوچه‌های اطراف شناسایی و دستگیر کردند. همدستان قاتل نیز با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان گلستان این جوان تاکنون از محل سکونت خواهرش اطلاعی نداشته و با شناسایی آدرس خواهرش و همراه با تعدادی از دوستان و اقوام خود به منزل خواهرش مراجعه می‌کند.

همسر مقتول هم به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت و وضعیت وی رو به بهبودی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف خانوادگی باعث خواهر کشی در مینودشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..