تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر بچه گم شده در جنگل النگدره زنده پیدا شد

ساعت: 19:27 منتشر شده در مورخ: 1396/04/06 شناسه خبر: 1137264

با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی دختر بچه 5 ساله ای که از عصر دیروز در جنگل النگدره ناپدید شده بود، زنده پیدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاسرو؛ دختربچه 5 ساله اهل روستای امیرآباد گرگان که از عصر روز گذشته در جنگل های النگدره گرگان ناپدید شده بود دقایقی پیش با تلاش بی وقفه و شبانه نیروهای امدادی، زنده پیدا شد.

این دختر خردسال که محدثه نام دارد در جنگل های انتهایی سروش4 در حالیکه آرام خوابیده بود پیدا شد.

عصر روز گذشته بود که خبر گم شدن این دختربچه در فضای مجازی پیچید و نیروهای مردمی زیادی برای یافتن وی خود را به دیگر نیروهای امدادی رسانده بودند و با مادر مضطرب وی همدلی می کردند.

نگرانی زیاد اهالی شهرک سروش و دیگر مناطق گرگان از خطرات احتمالی نظیر حمله حیوانات وحشی، حتی برخی از مردم را بی خواب کرده بود که الحمدلله مشیت الهی بر زنده ماندن این کودک بود.

جا دارد از تلاش ماموران آتش نشانی، سپاه و بسیج مردمی کمال تشکر را داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر بچه گم شده در جنگل النگدره زنده پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..